faq

FAQ’s

Bestellen

Is er een minimal aantal dat je af moet nemen?

Nee. Bij ons kan je vanaf 1 stuks bestellen. Ook voor op maat gemaakte orders. Dat is juist onze kracht.

Kan ik grotere aantallen bestellen?

Onze kracht zit in de kleine aantallen. Voor grotere aantallen werken we samen met een productiebedrijf. Stuur een mail met je wensen naar hallo@dgcreations.nl en we nemen contact met je op.

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Ga naar het product van je keuze.
  • Klik op de knop ‘in winkelwagen’.
  • Klik op ‘verder winkelen’ om het assortiment verder te bekijken of klik op ‘naar winkelwagen’ om te betalen.
  • Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.
  • Aan het einde van de stap ‘Betaalwijze’, wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.
  • Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.
  • Je ontvangt per mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.

Hoe lopen de betalingen?

Betalingen lopen allemaal via Mollie. Dat betekent dat je zowel met iDeal, Creditcard en PayPal kan betalen.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (21%).

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Dat is vervelend. Neem in dat geval contact met ons op via hallo@dgcreations.nl. Wij helpen je graag verder!

Klacht?

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan zijn dat je een klacht hebt over DG Creations. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Neem dan contact op via hallo@dgcreations.nl

Hoe behandelen jullie mijn klacht?

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie).
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

 

Meer informatie vind je onder Retourbeleid.

Waarom kan ik mijn artikel niet retourneren?

Ruilen is niet mogelijk indien:

  • Het product is voorzien van een bedrukking.
  • Het product gebruikt en/of gewassen is.
  • De gebruikinstructies niet zijn opgevolgd.
  • Je zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen.

 

Lees hier meer over in ons Retourbeleid.